fredag 16 december 2016

Veckobrev v50


Hej alla barn och 

föräldrar i 5C

Först några bilder från Lucia, sen lite info om nästa vecka.

Den här veckan har präglats av Luciauppträdande och olika prov. Vi har läst klart både "Fröken Europa" och "God natt Mr Tom" så idag har vi arbetat med bokrecensioner och geografi.

Efter Luciamorgonen såg vi filmen God natt Mr Tom på engelska utan svensk text, och det gick över förväntan, alla hängde med bra och jag behövde bara stanna filmen för att förklara något ett par gånger. 

Nästa vecka följer vi schemat fram till torsdag lunch 22/12. Kl 13.00 är det julavslutning ute på skolgården, därefter samlas vi i klassrummet en kort stund innan vi tar jullov!
Eftersom jag jobbar 80% och är ledig på torsdagar, så blir onsdag min sista arbetsdag innan jag går på julledighet!

Jag vill tacka alla elever och föräldrar för ett mycket gott samarbete. Ert stora engagemang och det stöd ni ger mig betyder väldigt mycket. Jag önskar er alla en riktigt skön julledighet med både vila och tid för familjen. Vi ses igen måndagen den 9/1 kl.8.10.

Kram till er alla från Karin och Narmin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar